Ricordiamo ai nuovi iscritti che per essere abilitati alla fruizione di tutte le board devono necessariamente fare un post di presentazione nell'apposita area...
Hello
Looking for measures of tail fin for a 15M bomb . I hope oneday to find an original one but now I try to get the right measures for a duplication project .
Any help is welcome and much apreciated. Pics in color too .
Thanks in advance.
Looking for measures of tail fin for a 15M bomb . I hope oneday to find an original one but now I try to get the right measures for a duplication project .
Any help is welcome and much apreciated. Pics in color too .
Thanks in advance.
Non hai i permessi necessari per visualizzare i file allegati in questo messaggio.
Guarda se ti è utile questo disegno
ciao
Aldo
ciao
Aldo
Non hai i permessi necessari per visualizzare i file allegati in questo messaggio.
. . . Fino alla fine
Thanks so much EOD . Sure ,this drawing helps me for my duplication project.
I hope to find an original one , maybe oneday , during one of my stay in Italia. It is a part of our History . Must be preserved for the future.
Thanks again
I hope to find an original one , maybe oneday , during one of my stay in Italia. It is a part of our History . Must be preserved for the future.
Thanks again
Bello il logo sullo sfondo!
E' possibile vederlo interamente?
Mi chiedo se e' un logo ufficiale, visto cosa fa Felix con la mano sinistra... o me lo sto immaginando io?

Mi chiedo se e' un logo ufficiale, visto cosa fa Felix con la mano sinistra... o me lo sto immaginando io?
Hello
New update in my Italian 15 M restoration project. Right fuse in now in place . Last step is to get the tail fin .
Any help is welcome.
New update in my Italian 15 M restoration project. Right fuse in now in place . Last step is to get the tail fin .
Any help is welcome.
Hai visto bene Temistocle, quello è il logo con il motto del nostro plotone E.O.D. - 32° Rgt Genio Guastatori,qui sotto il logo intero.temistocle ha scritto: ↑31/01/2021, 10:30 Bello il logo sullo sfondo!
[
Ciao Aldo
. . . Fino alla fine
measure of tail
MERCI....
picture...
Informazione
Visitano il forum: Nessuno e 2 ospiti